Bloggtankar

Ja, så var det det här med bloggen också. Som ni vet så har jag denna gigantiska lista som aldrig tar slut. Sure, vi har gått igenom källaren och lämnat in dopklänningen men ständigt fylls listan på ändå. Just nu är körkortet prio 1!

Sen vet jag inte om det är så kul längre, att blogga, alltså. Visst jag vet att jag har en del läsare, men får ingen direkt feedback så jag har ledsnat lite samtidigt som jag egentligen inte har tid! Vad får man ut av det liksom? Å sen den ständiga frågan; varför ska just jag lämna ut så mycket av vårt liv? Ok om jag visste att det gav någon nåt men det liksom ekar tomt vilket kan kännas lite läskigt när man lämnar ut sig så pass. Men samtidigt är det ju lite roligt, man får skriva av sig, Mikkel kan läsa i framtiden etc.

Aja lite tankar just nu…

Bjuder på lite mor och son bilder här iallafall :) Lika som bär??

20130320-152430.jpg

20130320-152503.jpg

20130320-152522.jpg

20130320-152541.jpg

En tanke på “Bloggtankar

Blir jätte glad om du vill skriva en rad eller två här nedan:

Mikkelino bebbelino

Home is wherever I'm with you

- They call us Scandinasians

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.