Tjatmostrar – Ta en Toy!

Nu så mina vänner!! Nu är det banne mig inte långt kvar! Närmare bestämt den 15 och 19 april når jag förhoppningsvis mitt andra stora livsmål! Det har tagit ohyggligt med tid för att inte tala om pengar som gått åt!

Den 15 april kl 11.00 skriver jag teorin.
Den 19 april kl 13.50 kör jag upp!

Nu gäller det att turboplugga like it was no tomorrow!!! Till min hjälp har jag frågor och testprov på körkort.se. Superbra hjälp!! Rekommenderas!

Jag rekommenderar även körskolan jag går på City Trafikskola i Sumpan!! Lärare Neiki! Vi har så roligt när vi kör!!

När jag har mitt älskade kort så kommer jag att påbörja nästa livsprojekt, mer om det senare! ;)

Sen ska jag börja kolla efter jobb lite smått också om det nu finns några såhär långt in på säsongen :) Alla tjatar ju så jävligt om detta med jobb! Ta ‘et lugnt och ta en Toy säger jag!!

Blir jätte glad om du vill skriva en rad eller två här nedan:

Mikkelino bebbelino

Home is wherever I'm with you

- They call us Scandinasians

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.